2011. szeptember 27., kedd

Őszi ablakdísz

A vasárnapi gyűjtögetés után csináltam 3 ablakdíszt a termésekből.Még csinálnom kell kettőt,mert sok az ablak,de most csak 3-ra volt időm.a képek megmutatják hogyan is készítettem őket.sok féle képen lehet variálni,teljesen szabad a díszítési sorrend és az anyag.Én most csipkebogyót,diót,makkot,gesztenyét és kukorica szemeket használtam,de lehet gallyakat,faleveleket,száraz virágokat,búzát és még sok mást,ami az őszhöz köthető.A forma is lehet más.Én koszorú formát vágtam ki karton papírból,de lehet csak kör,négyzet,szív alakú.Tényleg lehet variálni ahogy szeretnénk.Végül is nem kell más hozzá mint vastagabb maradék karton papír,termések és ragasztó és szalag a felakasztáshoz.Jó munkálkodást!!:))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése