2013. október 23., szerda

10 horgolt karácsonyi ajándékötlet gyerekeknek

Lassan itt a karácsony és az ajándékokon már sokan most elkezdenek gondolkodni.Vagyis az ügyesebbjei már jóval korábban.Nekem ezzel mindig gondjaim vannak,mindig az utolsó percre hagyom őket,ez pedig nem jó.Én a sajátkezű ajándékokat szeretem a legjobban adni is és kapni is.
Olyan jó érzés saját kezű aándékokat ajándékozni a szeretteinknek.Ehez gyűjtöttem össze most pár ötletet,amik akár egy pár nap alatt is elkészülhetnek.persze horgolt dolgokat,most gyerekeknek. :-)
1. Hello Kittys táska


2.Aranyos nyuszi kicsi lányoknak Mintát ITT találjátok.

3.Napocska bébijáték a legkisebbeknek minta ITT
4.Újjbábok ehez mintám nincs,de rengeteget lehet találni a Itt
5.Sapkák fiúknak.lányoknak mindig szuper ötlet nekem most ezek a fiú sapik nagyon megtetszettek Las Vegas fonalból tudnám elképzelni.
6.Cápa sapi tuti siker :-) Segítség ITT

7.Mellényke lányoknak akár nagyi négyzetből is forrás:Itt
8.Óriás kigyó maradék fonalakból,minél színesebb annál jobb. :-)
9. A kedvenc Gru figura Lépésről-lépésre Itt
10.És a végére a legkisebb babáknak édes szundikendők minta Itt

Rengeteg ötlet van még a neten,de ezeknek szerintem minden gyerekőc örülne! :-)
Ha tetszik valamelyik ötlet horgoljátok meg a siker garantált. :-)






2 megjegyzés:

  1. De jó ötletek :) Az aktuális kedvenceim az utolsó képen levő babáknak való "alvós kendő" :))))
    A hópehely gyártást már elkezdtem,bár még lennének más terveim is....,remélem beleférek majd az időbe!
    Köszi az inspirálást:) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Húú öteletek,tervek nekem is vannak,de az időmbe tuti nem fér bele pedig igyekszem!az már biztos,hogy a jövő karácsonyi ajándékokat már áprilisba elkezdem,mert akkor látok rá esélyt,hogy mindenkinek hiánytalanul megtudom az ajándékát horgolni! Biztos gyönyörűek lesznek a hópelyheid,remélem megmutatod! :-) És hamarosan újabb öteleteket keresek felnőtt ajándékokra! :-) Jó éjt!Puszi

    VálaszTörlés