2013. január 29., kedd

Horgolt képkeret ...

..ígértem,hogy megmutatom hogy én hogy készítem ezeket az egyszerű képkereteket. 2db-ot kellett készítenem az egyik ismerősömnek,így kapóra is jött,hogy lefotózzam a lépéseket.Remélem érthető lesz.
1.Kivágom kartonból a képkeret vázát olyanra amilyenre szeretném.itt ovális.
2.Elkezdem körbe horgolni láncszemekkel,jó sűrűn,hogy a karton ne látszódjon ki,ha kész összekapcsolom.
3.Végig megyek rajta még egyszer rövid pálcával.
4.a 3.sor a csipkeminta,amit én most úgy csináltam,hogy 7 láncszemet kapcsoltam minden 5. rövid pálcához és így teljesen körbe.,de akármilyen szegélyt lehet neki készíteni,kinek mi tetszik.
5.10 láncszemből akasztót készítettem.
6.Kartonból kivágtam egy ugyan olyan nagyságú ovális papírt mint az eredeti ovális keret,majd ráragasztottam a hátuljára,de úgy hogy teljesen a szélét ragasztottam csak rá ,hogyha beledugjuk a képet legyen helye.
7.Én még tettem volna rá egy két kisebb virágot is,de a megrendelés csak ennyiről szólt,így maradt egyszerű,letisztult. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése