2013. október 27., vasárnap

10 horgolt karácsonyi dísz ötlet

Most 10 karácsonyi díszt gyüjtöttem össze,amik akár karácsonyfadíszként,vagy lakás dekorációként is megállják a helyüket.


1.Csillagok,örök kedvencek Minta ITT



2.kis karácsonyfák,amit bárhová felhasználhatsz 


3. nagyi csillag,nekem szerelem volt tavaly nagyon sokat horgoltam belőle egyszerűen csodaszép bemutató itt


4.hópelyhek amik nekem csak fehérben léteznek,de itt egy színes ötlet is bemutató ITT


5.kicsi zokni horgolása nagyobba itt

6.nagy karácsonyfa minta 

7. gyertyák ruhában,igaz ők kötöttek,de horgolt ruhában is pompásan tudnak mutatni nekem biztos lesznek ilyenek idén :-)


8.horgolt Télapó csizma az ajándékoknak,nagyi négyzetből :-)

9.mini karácsonyfák a lakás bármelyik részére :-) mintát nem találtam de elég egyszerűnek tűnikhorgolunk egy gúlalakot,kitömjük,az aljár a kerek részt horgolunk,majd összevarrjuk.Gombokkal,gyöngyökkel,szalaggal díszíthetjük!

10+1 angyalka és egy hópehely rajzos mintája








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése