2011. október 28., péntek

Tökös dobálós

Valahol futólag láttam ezt az aranyos játékot,leírás nem is volt hozzá,mármint az elkészítéséhez,mert elég egyszerű.Egy nagy doboz oldalát beborítottam fekete karton papírral,majd a narancssárga tök figurákat ráragasztottam,a szájukat tapéta vágó késsel kivágtam,ugye a doboz oldalával együtt,majd a szemeket orrokat ragasztottam a tökökre,ezt is fekete karton papírból és már készen is állt a játékra.A szabály,hogy a tökök szájában kell beletalálni labdákkal.Nagyon jó móka az egész családnak.Lehet csak egy nagy tököt is csinálni rá,hogy a kisebbeknek is könnyebb legyen beletalálni,de szerintem nem nehéz.Esetleg még számokat is lehet rárajzolni vagy ragasztani a legnagyobb 1-es,a középső 2-es és a legkisebb pedig 3-as pontot ér ,így versenyezni  is lehet.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése