2012. július 19., csütörtök

Méhecskés

Ezt az aranyos kis alkotást a Kifőztük magazin Júliusi számában pillantottam meg,amit úgy gondoltam el is készítünk Atisommal,ha már 2 hetet itthon tölt(szünet van az oviban).Egyik délután neki is láttunk és röpke 1 óra alatt el is készült.A méhecskéket én gyártottam,a kast pedig Manókám festette le.Azóta pedig a sziklakert dísze! :-) a méhecskék testét dekorgumiból vágtam ki,a szárnyai is lehetnek fehér dekorgumiból,de nekem nem volt itthon így fehér zseníliadrótból hajlítottam meg és ragasztottam a testre,a csápjai is szintén zseníliadrótból készült csak fekete,a csíkokat alkoholos filccel rajzoltam rá.A kas egy kisebb cserép,sárga akril festékkel lefestve,körbe vastag spárgát ragasztottunk,a repülő méhecskét egy vastagabb drótra ragasztottam és a spárgába tűztem.A kas bejárata pedig fekete dekorgumiból vágtam ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése