2012. október 8., hétfő

Kezdet..

Sokat gondolkodtam,hogy bele vágjak e ebbe a blogba,hiszen egy 4 éves  nagy fiú és egy  4 hónapos kis csaj mellet nem sok időm van blogot vezetni.De talán ha egy blogot tudok vezetni,akkor kettőt is.Gondolom én!!:-) Őszintén a másik blogra is ritkán jut időm,de majd csak lesz valahogy.Azért akartam ezt a blogot,hogy külön válasszam a családot és horgolást.
Olyan 1 éve,hogy úgy gondoltam szeretnék egy olyan hobbyt,amit szívesen csinálok,örömet okoz nekem és nem mellesleg másoknak is.Ismertem korábban a horgolást és nagyon tetszett a fonal ezen fajta megmunkálása,de valahogy sosem jutottam odáig,hogy elkezdjek valamit is alkotni.Aztán egy nap vettem fonalat és horgolótűt és ettől a naptól nem volt akadálya annak,hogy ne horgoljak.Persze,volt...méghozzá az,hogy hogy is kell horgolni???Utoljára az általános iskolában horgoltunk zsepi tartót és azóta igencsak elfelejtettem a kezdeti lépéseket,így csak ültem a kanapén,néztem a fonalat és a horgolótűt és azon töprengtem,hogy hogy is kezdjek hozzá.De hála az internetnek és a videómegosztóknak,ahol sok videót néztem meg,hamar belejöttem és innentől fogva még jobban beleszerettem a horgolásba...ami még mindig tart,pedig be kell valljam igen kezdő vagyok,de hajt a vágy,hogy minél több mindent megtanuljak és készítsem magamnak a családomnak és azoknak akiknek,tetszik a munkám!!!
Horgoltam már sapkát,sálakat,nyakmelegítőket,a pici babámnak takarót,kis cipőt,mamuszt és sok apró dolgot,de még több mindent szeretnék készíteni.Ennek maximum egy akadálya lehet az idő!!!
Szeretném ebbe a blogba vezetni a munkáimat,ötleteket,mintákat,videókat tapasztalatokat megosztani.Legyen ez egy olyan blog ami csak a fonalról és a horgolásról szól!!:-)

Belevágok!!!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése