2012. november 12., hétfő

Nyakmelegítő és egy zászló girlang

Elvagyok egy kicsit maradva a blogírással.de majd csak bepótolom apránként. :-)
Az egyik amit mutatok nektek egy nyakmelegítő amit egy kedves ismerősömnek készítettem Alize Lanagold fonalból a fahéj színében.A virágot pedig maradék fonalakból magamtól. Nagyon tetszett neki,így ez a munkám is örömet szerzett,aminek én is nagyon -nagyon örültem!!! :-)
Íme:
A másik befejezett munkám az unoka húgomnak készült a névnapjára.Hasonlót készítettem Atisom szobájába is,de nem ilyen szép lányos színekben és rojtot sem tettem a végére,így neki egy egyszerűbb változat lett.Rékámnak azonban csupa lányos színekben készítettem el,amit a fotó nem igazán ad vissza,hiába próbáltam mindenféle helyen fotózni.Nem volt elég fény még a szabadban sem!!:-) Akril fonalból készültek a háromszögek,amiket blokkoltam is,mert nem adta kis szépen a formát a fonal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése