2012. december 1., szombat

Gombos hópehely

Imádom a hópelyheket,így ezeket szeretem legjobban elkészíteni,ilyenkor karácsony előtt.
Sok mindenből el lehet készíteni,ugye a legismertebb a papír,amiből rengeteg hópelyhet vághatunk ki és dekorálhatjuk vele a házunk bármelyik kis szegletét.
Mi is csinálni fogunk papírhópelyheket,ha végre megjavul a nyomtatónk és kitudom nyomtatni a sablonokat amiket kinéztem.
De most a gomb a fő díszítő elem a hópelyhünkhöz.
Nem kell hozzá más,mint jégkrémpálcika (mi szorgosan gyűjtögettük a nyáron),fehér akrilfesték,fehér gombok,spárga és persze ragasztó.
a pálcikákat összeragasztottam és lefestettem,száradás után ráragasztottam a gombokat,akasztót is ragasztottam rá és már készen is álltak a legújabb hópelyhek.
Elrakva várják a karácsonyt,hogy a fán díszelegjenek.
 :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése