2014. május 21., szerda

Bodzaszörp

Tervben volt idén is,hogy Bodza szörpöt készítek.Tavaly volt az első ilyen kísérletem és megvoltunk elégedve az eredménnyel.Mivel Atisom nagyon szereti az ilyen közös kotyvasztásokat velem,így most ő volt az én kis segédem.Szedtünk most vegyesen akácvirágot és bodza virágot.Eső után történt így nem nagyon voltak benne bogarak :-) Amikor hazaértünk elővettem egy 2l-es üveget,amibe Atisom beletette a virágokat,amíg ezzel ügyködött addig én felfőztem több int 1l vizet,(talán 1l és 3dl) fél kg cukorral és félre tettem hülni.Amikor kihült felöntöttem vele az üveget és citromkarikákat is dugtunk közéjük.El is készült a szörpünk már csak várni kellett 3 napot hogy összeérjenek az ízek és már fogyasztottuk is!Isteni finom lett!Ez nem téli tehát hűtöben tartandó,de nem nagyon kellett sokáig tartogatni,mert 2 nap múlva el is fogyott. :-)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése