2014. június 23., hétfő

Hűsítő finomság

...meleg nyári napokra! :-)
A hétvégén kaptunk egy nagyon nagy tál meggyet,ami olyan szép volt,hogy muszály volt frissen felhasználnom!Nem tudom mennyi lehetett de olyan 5 kg tuti.Na mi legye belőle?Lett belőle meggyszósz,meggyes süti,meggyes kígyórétes,meggyleves hidegen és még mindig maradt egy kicsi.Erős gondolkodás,majd megpillantottam valamit amiről a fagyi jutott eszembe.Tavaly vettem  2 szett jégkrémkészítőt,tudjátok azt a m.a -ot amibe bele kell önteni a fagyasztandó masszát pár óra és voálá,kész a házi jégkrém illyetve inkább fagyi. :-) Na,én tavaly nem próbáltam ki,most itt volt az ideje.Nem nagy kotyvasztásba kezdtem,nem kell megilyedni tőle hipp-hopp készen van.Volt még majdnem 30dkg meggyem,amit kimagvazva mértem,beleöntöttem a botmixer tartályába,majd adtam hozzá majd 1 dl vizet és édesítésként édesítőt,de leht cukrot is.Sőt málnát is ez most jutott eszembe,tuti fincsi vele is! :-)A lényeg,hogy jó pépesre mixeljük össze,mint egy turmix.Nagyon jól nézett ki így is nem sok hiányzott,hogy le ne gurítsam a torkomon! :-) Ennyi,kész is van,majd ezt a pápet beleöntjük ezekbe a m.a formákba majd a fagyóba!Nagyon fincsi lett!! :-) És egészséges is!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése