2011. augusztus 31., szerda

Papírsárkány és legyező

Az én fiamat is utol érte a Bogyó és Babóca láz,mióta kiírtam neki ezt a mesét azóta reggeltől estig ezt nézné.Az epizódok között van egy Papírsárkány című ,nagyon szereti ezt a részt ezért mondta nekem tegnap,hogy ."Anya,csinálunk valami szépet?"-kérdeztem :És mégis mire gondoltál?-ő erre:Egy papírsárkányt!! Nagyon megtetszett neki és szeretett volna készíteni egyet.Mondtam neki,hogy csinálhatunk,de nem olyan nagyot mint Babócáéké,hanem,csak egy kicsit,hogy egy lapon elférjen.Igent mondott rá így neki álltunk vágni,ragasztani én kivágtam a formákat ő papírra ragasztotta.Nagyon szép lett!!Atis is meg volt elégedve vele,csak hamar készen lettünk és még úgy babrált volna valamivel.És akkor felvetettem neki,hogy készítsünk legyezőket,mert a múlt héten sokáig el tudott játszani vele a nagy hőségben,nagyon tetszett neki maga a legyező és hogy azzal levegőt tud "mozgatni".!:)) De nem csak magának akarta,hogy legyen legyező,hanem a napközibe is akart vinni a kis pajtásainak.ezért tegnap délután ezeket is el késztettük.Ma elvittük a napközibe és nagy meglepetést okozott velük,persze egyből nézegetni kezdték mi ez a sok színes papír és mire való!!




A legyezőket meghajtogattuk minta lyukasztóval Atis kilyukasztotta őket és én pedig fonalat tekertem a végeikre,hogy könnyebben lehessen fogni őket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése