2011. augusztus 1., hétfő

Csajos irattartók

Elég régen vettem 3 db irattartót,mert a régiek már teleraktuk.most,hogy új színt kapott a nappali,nem akartam piros színűt a polcra tenni,mert az teljesen eltér az én Bodza színű nappalimtól.:))
Elmentem ma turizni,szenvedélyes turkáló vagyok,(de csak turkálókban) turkálóból-turkálóba járnék,ha tehetném,olyan klassz dolgokat talál az ember!!:))Na,szóval elmentem,hátha találok valami olyan anyagot ami nekem megfelel...(nem csak a tartóknak),bármit amit felhasználhatok!Tegnap járt az agyam,hogy kellene széppé tenni ezeket a snassz piros irattartókat,mire bevillant egy anyagos megoldás.Keresgéltem,mire találtam 2 db toppot aminek az anyaga és a mintázata is megtetszett,tehát megvettem és usgyi  haza,munkának láttam.
Daraboltam és ragasztottam és már kész is lett,de ránéztem és úgy véltem,hogy még nem az igazi,valami még hiányzik.És rá is jöttem,mi az........a szélén a ragasztás nem igazán sikerült,így valamivel el kellett takarnom,szalagra gondoltam,hogy majd az jó lesz és még fel is dobja,majd a művemet.elmentem tehát valami szép kis szalagot  venni,nézelődtem és megláttam egy fekete és egy fehér csipkeszalagot...ez az ami kell,tiszta csajos lesz,és nem mellékesen eltakarja a nem szépen sikerült ragasztási hibákat.:))

Nekem nagyon tetszik a végeredmény!!:)Elég jól sikerült.
Hozzávalók::2 db irattartó
                    :ragasztópisztoly,olló
                    -bármilyen anyagdarab
                    -csipke
           


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése