2013. január 14., hétfő

Karkötők

Az egyik nap megkerestek azzal,hogy szeretnék ha készítenék ilyen karkötőt.Mikor megláttam azt sem tudtam mit mondjak,mert ugyan is nekem ez a minta rettentő bonyolultnak látszott.Hűha,mondtam én ezt tuti nem tudom megcsinálni,mert azért még elég kezdő vagyok a horgolásban és ez a minta tuti kifog rajtam.
Gondoltam egy próbát megér,ha megtudom csinálni készítek karkötőt,ha nem akkor nem! :-)
Leírás van,akkor nehéz nem lehet,de látom ám,hogy egy vastagabb horgolótűre szedi fel a szemeket,majd arról le,na ez még menne is.........de honnan veszek én ilyen vastag horgolótűt....a hétvégén.....hmmmm,gondolkodás...körülnézés itthon.......áhááá,meg van.régi kloffoló nyél?nem lesz jó vajon???kipróbálás...és tádáááám,sikerült!!!!!!! Hurrá,minta megy,karkötő lesz.Még egy problémám volt.... a fonal.....,nem tudom,de nekem nem tetszett egyes fonalaknál a minta,ezért kipróbáltam vagy 6 fajtán amiből 4-re azt mondtam,hogy na jó vagy elmegy.Most nem tudom,hogy az én tudatlanságom a hiba vagy a fonalak összetétele....vagy a kloffoló nyél!! :-D
Megmutatom őket,ilyenek lettek,szerintem nem, az igazi,de tetszett a megrendelőnek,mert 4db-ot is kért. :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése