2013. február 15., péntek

Az én kis ördögfiókám :-)

Január vége fele kérdeztem meg először,hogy mi szeretne lenni farsangkor,ő akkor egyből pókembert válaszolt.Őszintén szólva nem lelkesedtem az ötletért,mert most mindenkinél pókember mánia van és nem akartam,hogy ő legyen a 4. vagy 5. pókember a csoportba.Jó,gondoltam ráérünk még ezen gondolkodni és végleges választ hozni.Addig is jelmezeket mutattam neki,ami nem volt a legjobb ötlet,mert szinte mind tetszett neki,így még nehezebb volt a választás.Aztán megemlítettem az én ötletemet,az ördögöt,hisz mostanában olyan mint egy kis ördög fióka,persze csak egy kicsit!! :-) Elgondolkozott rajta,de tetszett neki az ötlet,így ebben mAradtunk.Én azokat a jelmezeket szeretem amik nem kerülnek egy vagyonba és egy kis kreativitással olcsón otthonról is kivitelezhető.Számunkra nem csak egy napra szól a jelmez,hanem többre is,mert Atisom itthon is szívesen,akármikor belebújik,ha olyan kedve van.A tavalyi kalózjelmezét is hordja,vagyis azon részeit amelyek még rá mennek :-) Szóval az ördög jelmezhez szinte minden megtalálható volt itthon,csak egy palástot és szarvat vettem hozzá.Sima piros,harisnya,felső,,nadrág volt itthon.Villa az viszont nem ,de nem is akartam,hogy a csoport szobába szaladgáljon egy villával,ami csak akadályozná,így inkább filc anyagból varrtam a felsője elejére egyet.
Röviden ennyit a ,mi kis jelmezünkről.Ja és egyedül ő szaladgált mint ördög a többiek között,pókember nem is volt,de vámpírból kettőt is lehetett látni.Azt hiszem ügyesek voltunk jelmez terén.:-)
a fotók itthon készültek. :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése