2013. április 18., csütörtök

Napsugaras

...reggelre ébredhettünk ma is,aminek minden porcikám örül.A reggelek vidámabbak,minden növény életre kelt,levélbe öltöznek a fák a virágok csodásan pompáznak a szikrázó napsütésben.A madarak csicseregnek, a méhek már szorgosan gyűjtögetik a nektárt.Erre vártam,vártunk.Minden szebb lett,hogy megérkezett a tavasz. Napról-napra többet tartózkodunk kint a kertbe,ezáltal kevesebb idő is jut a horgolásra,mert kertészkedünk,sétálunk játszunk  a gyerekekkel.
De most úgy döntöttem,hogy amíg Lénám a délelőtti alvását tölti én kiülök a kertbe és horgolok.Jól esett a friss levegőn ücsörögni,mélázni miközben a napocska jólesően melegítette a testem.Egy kis aprócska üveget horgoltam be,amibe gyöngyikét szedtem.Csodás szép napot nektek is!!!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése