2013. május 17., péntek

Mostanság

........elég kevéske az időm,mint mindig,de azért próbálok ügyeskedni,horgolgatni,kreatívkodni.
Nálam elég sűrűn előfordul,hogy belekezdek valamibe aztán meglátok valami újat,érdekesebbet amit azonnal el kell készítenem vagy belefognom,ezért csak gyűlnek és gyűlnek a fél kész vagy éppen elkezdett munkák.Ez jobban a horgolásra és a keresztszemes ügyködésekre vonatkozik.Vonatkozhatna a varrásra is vagy a hímzésre,de ezekre ha 2 életem lenne sem tudnék nagyon időt fordítani.A varrás nálam tényleg csak akkor jön szóba,ha meglátok valami nagyon jópofa dolgot és beleszeretek.Na,akkor azt meg kell varrnom.No,de a varrástudásom elég gyér,sőt nagyon amatőr szinten vagyok én varrás téren.Persze ez is jött kb. 2 éve,hogy én megszeretnék tanulni varrni,mert úgy éreztem nekem ezt kell,szükséges csinálnom.Aztán kaptam egy varrógépet,elég gyorsan elsajátítottam az alapokat,amikre drága sógornőm tanított,de ezek csak alapok.Semmi más tudásom nincs varrás téren,sokszor még egyenesen sem tudok szépen varrni,pedig ez olyan egyszerűnek tűnik,de nekem ez sem megy.Na,de csak-csak belefogok néha valami varrni valóba is,így tettem tegnap délután is,amikor megláttam ezeket a szép,nagy epreket ITT.
Nagyon megtetszettek,így neki láttam megvarrni őket.Azóta pedig Lénám játszó sarkát díszítik. :-)





2 megjegyzés:

  1. Köszönöm,aranyos vagy!!Az eprek nem lettek tökéletesek,de kezdő varrógép használóként azért elégedett vagyok az eredménnyel!! puszi :-)

    VálaszTörlés