2013. július 27., szombat

Gyakorlat teszi a mestert

....remélem legalább is,mert ez a horgolt baba igazán sikerülhetett volna szebben is.Történt ugyan is,hogy a bagoly után kedvet kaptam a baba horgolásához is.Kezdésnek szerintem nem is találhattam volna könnyebbet..lehet van,de én most úgy láttam ez a legkönnyebb,amit találhattam.Bizony vannak szebbnél-szebb horgolt babák,amiket szerintem esetleg álmomban készítek majd el,most nem is az idő hiánya miatt,hanem a tudás miatt. :-)
Na,de lássuk mit is alkottam így első nekifutásra.Minta ITT.
Hát...mondjuk úgy elmegy,Lénának meg főleg,így is cibálja szegénykét.Mondtam is neki,hogy ezért kínlódtam vele 2 napot?És ezért volt, az a hosszadalmas hajbeültetés?? Na,mert az igazán unalmas volt,azért is,mert ugye én nem az egyszerűbb technikát választottam,hanem a haj eggyesével való behorgolását.
Ő EZT
Na,de sebaj,erre a célra is készült,hogy dobálja,cibálja...örüljön neki!! :-D
Ja,amit szönyen elrontottam,szerintem ........a keze,rosszul varrtam fel,miután készen lettem vele,néztem meg a képen,hogy nem így kellene állnia.De ez elsőre bele fér.Baba szemet nem tudom,hol lehet kapni,így varrtam rá...majd utánna járok,ha esetleg még horgolni támad kedvem babát és más amigurumit,legyen itthon olyan specko szem is! :-)

Szóval ilyen lett az én kis esetlen babám. :-) 




2 megjegyzés:

  1. Szupi:)))))Nagyon ügyi vagy!!!!!A kicsi lányod biztosan imádni fogja az összeset....!!!Én szoktam horgolni a szemeket,bár már kerestem biztonsági szemet is,csak olyan színűt nem találtam amilyen nekem tetszett volna.Szép, napsütéses napot Nektek:)

    VálaszTörlés
  2. óó,igen az öröm meg volt...aztán elszállt,de ma azért hordozta magával,így megnyugodtam,hogy még is csak jó helyre született ez a kicsi horgolt baba! :-)
    aha,szóval biztonsági szemnek hívják....ezt nem tudtam.....na mik derülnek ki!! :-D :-D
    Napsütében ma nincs,hiány....sőtttttttttt!!!!!!Nektek is további szép napot!!! :-)

    VálaszTörlés