2013. július 24., szerda

Uhu

...a bagoly!Kaptam egy levelet ma,melyben eg kép volt 3 baglyocskával és arra kért a levél írója,hogy készítsek neki egyet közülök,mégpedig a zöldet.Rendben,írtam,de nem tudom mikor fogok rá időt szakítani.Persze,nem sürgős írta,ráér!De annyira megtetszett nekem is ez a bagoylka,hogy nem bírtam ki és nekiálltam az elkészítésének.A minta is egyszerű,lekövethető,még így írásosan is,pedig én aztán nem nagyon tudom az angol minta leírást értelmezni,sajna a magyart ssem sokszor,jobban kedvelem a rajzos mintákat.De egyszer majd csak belejövök abba is!
szóval a minta ITT,nem teljesen lett ugyanolyan,de hasonló.Ezzel a töméssel vagyok sokszor gondba,hogy hogy lehet olyan szép kerekre kitömni a buksiját és a többi tömni való részét ezeknek az amigurumiknak.Biztos van egy technikája ennek is,de most nem volt kedvem még azután is keresni.Olyan sok Amigurumit még nem készítettem,talán ez a 2. alkotásom,de nem az utolsó,mert Lénám már birtokba is akarta venni.Oda adtam neki,megnézegette,örült neki aztán sajna búcsút kellett vennie tőle,de kárpótlásul késztek neki is egyet hamarosan.
A képek pedig itt! :-)





5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Írtó cuki lett a baglyocska:)Én imádok amigurumikat horgolni,ma fejeztem be egyet...:)De sajnos elfogyott a töltőanyagom:( Szereznem kell valahonnan,addig is mást kell horgolnom:)
    Te mivel töltöttek meg a baglyot?

    VálaszTörlés
  2. jajj,köszi belli,aranyos vagy,de azért még van mit gyakorolnom!Én,na várjál mi is a neve........vatelin...ááá nem ......nem tudom,bocsi pontosan mi a neve....olyan mint a vatta,fehér és nagyobb cafatokban kapom,meg a méteráru boltból kg-ra van.egy reklámszatyorni pár száz ft és rengeteg. :-) gazdaságos! :-)

    VálaszTörlés
  3. ja,és alig várom,hogy lássam a tiedet!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom felénk lehet-e így kapni,majd utána járok:)Köszönöm,hogy válaszoltál! :)

    VálaszTörlés