2013. augusztus 4., vasárnap

Augusztus

...szeretem ezt a hónapot,mondhatnám a kedvencem is.
Tegnap kezdtem el magamnak egy egyszerű kis őszi kendőt,amivel elég jól haladok.A héten voltam Debrecenben és ha Debrecen akkor be kellett térnem a Gombolydába,ahol a kirakatban láttam meg ezt a kendőt.Pont az egyszerűsége fogott meg,amit feldobott a színátmenetes fonal amiből készült.Megkérdeztem ,meg van e a minta és ha igen megkaphatom e és persze megkaptam,nagyon kedves volt az eladó hölgy.Alig vártam már,hogy belekezdjek.Aliz Díva fonalat,ami puha,fényes és szebbnél-szebb színekben kapható,választottam hozzá,igaz nem abból a színből amiből szerettem volna,mert nem volt készleten csak 1 gombolyag így mást kellett választanom.Visszafogottabbat választottam,de nem bántam meg,szeretem a színét már most,szeretem horgolni és tuti szeretni fogom hordani!!
lassan a felénél tartok és alig várom már,hogy készen legyen.Jövök,majd a befejezett művel is! :-)
És egy pár kép az én augusztusi kertemből.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése