2011. július 31., vasárnap

Újabb szerzeményeim...

Az elmúlt pár napban nagy fába vágtuk a fejszénket, rögtön a kis kirándulásunk után,ugyan is neki álltunk festeni,nagy takarítani,felújítani csakis apránként!!!Már ráfért egy kis tatarozás a nappalinkra,új színt kapott és a kiemelt rész új parkettát.Minden évben valamelyik  helyiséget vesszük elő és azon újítgatunk,most a nappalira esett a sor.
Mi ketten csináltuk a festést apával,a parkettát már sógorom rakta le,ebben nem vagyunk olyan profik.
a festésről annyit,hogy már 2 hónapja megvettük a festéket,az élénk színek helyett,most valami komolyabbat akartam,és vettünk is egy világos kávészerű szint a Duluxtól,de ahogy felkentem a falra ,iszonyatos sötété szürke lett,amitől majd hanyadt  vágtam magam,ne is mondjam milyen ideges lettem.A páromnak sem tetszett,így javasolta,hogy vegyek egy másik színt.Mondom,neki,hogy most megint adjak ki x ft festékre?-De kénytelen voltam,mert ez a szín semmi képen nem maradhatott a falon.Az rosszabbul esett,hogy ez most megy pocsékba,mármint a szürke festék-nem baj,majd rákenjük olyan helyre ahol nem látszik nagyon!!!Kidobni nem akarom.:)
A másik festék színével teljesen meg voltam elégedve,ilyenre gondoltam.:))

Tegnap még elmentünk parkettát venni a Baumaxba,nagy kedvem volt,mert mindig találok egy -két szép virágot vagy más apróságot aminek nagyon tudok örülni-nem úgy Apa :))-!
Meg is lett a zsákmányom és mind akciósan-így apa nem nagyon panaszkodhatott.:))
Nem szeretem a giccses kerti díszeket,de ezek nagyon megtetszettek és az áruk is teljesen elfogadhatóak voltak,leértékelve,mert az eredeti áruk a nagynak 3400 a kicsiknek 2500ft körül volt db-ja,de én 650 ft -ért vettem meg őket!!Ez aztán a spórolás!!!:))

A virágokról annyit,hogy mint írtam sosem elég belőlük,a selyemakác fácskára már régóta vágyom és most ezt is elfogadható áron vettem meg.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése