2013. november 30., szombat

Adventi kalendárium

Minden évben,mióta megszületett az én nagy fiacskám ,mindíg készítek neki Adventi kalendáriumot!Most is így tettem,de most olyat választottam amit jövőre is kitudunk tenni és az elkövetkező pár évben.Nagyon tetszenek a natur,fehér színek és ez már 3. éve a Karácsony színe nálunk!A kalendáruim is ennek alapján készült,de hogy legyen benne egy kis szín piros szíves kis számokat nyomtattam hozzá.A botot amire felkötöztem őket,még nyáron egy biciklis túra alkalmával találtam,amit haza is hoztam,mert tudtam,hogy még hasznomra válik.Így is lett. A kis zsákocskákat saját kezüleg szabtam,varrtam sima egyszerű lepedővászonból.Erdeteileg rá akartam festeni a számokat,de erre nem volt már időm,így maradt a papírszámos ötlet.Jövőre pótolom :-) a kalendárium kész,holnap pedig lehet az elsőt kinyitni és az Adventi koszorú első gyertyáját meggyújtani!Kellemes készülődét kívánok Nektek! :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése