2011. szeptember 5., hétfő

Bükkszentkereszt -Lillafüred

Még nem is írtam az 1 hete történt ismét pár napos kirándulásunkról.Egy hétvégét töltöttünk Bükkszentkereszten,ahol a szállásunk volt,de sajna nem sok időt töltöttünk ott,sőt Bükkszentkereszten sem sokat,mert Lillafüreden akadtak olyan érdekességek amiket szívesen megnéztünk.Bükkszentkeresztesen is van látnivaló,de nem volt időnk rájuk,majd legközelebb.Lillafüreden nagyokat sétáltunk,ettünk Atis minden játékot kipróbált ami az utunkba esett,kis vonatoztunk,barlangot látogattunk és vízesést néztünk,nagyon jól mulattunk.Egy dolog volt ami beárnyékolta  a kirándulásunkat,az a rengeteg darázs,eszméletlen,hogy mennyi volt és én csípés nélkül meg sem úsztam....a kis piszok belemászott a farmer zsebembe én pedig belenyúltam és ez nem tetszett neki,így hát megcsípett.ezek után Atis végig félt tőlük és rögtön szólt ahogy ránk szállt egy,olyannyira   félt tőlük,hogy kiabálni és csapkodni kezdett,ha egy a közelünkbe jött.Alig lehetett megnyugtatni....igaz én sem szerettem volna ha megcsípi mert kalciummal nem voltunk felszerelkezve és még sosem csípte meg egy darázs sem ,nem tudhattuk,hogy esetlegesen allergiás e rá.Ezt a kis darázs inváziót leszámítva nagyon jól szórakoztunk.
A nyaralónál egyből feltalálta magát,téglagarázs volt az alkotás.

 Sziklában.
 Gyökerek közt.
 Kicsi barlang előtt apával.
 Anyával.
 Két tojás!:)


 Hámori-tónál.
 Járműpróba.
 Bükkszentkereszti játszótéren.
 Lillafüredi kisvasúton.

 Anna-barlang előtt,nagyon szép belülről.

 Bszkereszt hegyi pihenő.:)
Kilátás Bszkereszre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése