2011. szeptember 9., péntek

Sátor

A hét elején készítettük ezt az egyszerű sátrat,ami igaz kicsi,de annál nagyobb örömet okozott Atisnak.:))Úgy néz ki mint egy indiánsátor,csak indián ruha nincs itthon,hogy indiánost játszhasson,de mindennek eljön az ideje,lesz ruha is és paci is!!De az majd legközelebb.
Kellett hozzá 4 db.bambuszrúd,egy fehér vászon lepedő vagy bármilyen nagy anyag,festék,spárga.
A fehér lepedőt odaadtam Atisomnak,hogy díszítse ki ahogy ő szeretné,mert ki akarta venni a részét a munkába,szorgalmasan ki is festegette.Én addig a 4 rudat összekötöttem a végüknél úgy,mintha egy bográcstartó lenne-ez lett a sátor alapja.Ha megszáradt a festék a lepedőn,rá terítettem a vázra,amit a széleinél rögzíttettem a rúdhoz egy kis spárgával,átlyukasztottam a lepedőt és így odatudtam kötni a rúdhoz.
Íme a mi kis sátrunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése