2011. szeptember 27., kedd

Őszi kép papírtányérra

Megérkezett az ősz és úgy gondoltuk alkotunk valami őszi szépséget.Nem akartunk nagy munkába kezdeni,így esett a választásom egy őszi képre,amit csak ragasztani kell és kis időn belül is látványos alkotás lett.Megkértem Atist,hogy tegye a kezét egy barna karton papírra,ez lett a fa törzse még pedig úgy hogy az alsó karjával együtt rajzoltam körbe az ujjait is,amik a fa ágai lettek.Ezt körbe vágtam és ő felragasztotta a papírtányér közepére.Aztán én kis papír darabokat vágtam őszi színekbe,narancssárga,piros,citrom sárga,barna és ezeket ahogy akarta úgy ragasztotta fel a fára és köré,imitálva,ahogy hullanak az őszi falevelek a fáról.Két kis gomba is kapott helyet a képen,akartam még sünikét is de az sajnos nem fért rá,de az majd egy másik kép lesz.:)Egy kis versikét is tanulgattunk alkotás közben:
                             Csanádi Imre :Őszköszöntő
                                                  Szállj,szállj ökörnyál-
                                                   Jön az ősz,megy a nyár.
                                                   Megy a nyár,a nevetős,
                                                   komolyodva jön az ősz,
                                                   csillámló derekkel,
                                                    sárga levelekkel,
                                                  szőlővel,mosolygóval,
                                                  fűre koccanó dióval.

A kész alkotás délutáni ajándék lett a keresztanyukájának.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése