2011. szeptember 4., vasárnap

Mono Manó zenekar

Csütörtökön szokás szerint megkaptuk a Szuperinfonkat,amit most is hűségesen böngésztem és találtam egy hirdetést a Hajdúszoboszlói" Birkapörkölt és slambuc főző örömnapról",nézegetem a programot és megakadt a szemem egy bizonyos Mono Manó zenekaron.....hmmm,de jó,,,gondoltam gyerekprogram a szomszédos városba és a nevük is megtetszett,így gondoltam elviszem Atist!!De hogy ne menjünk egyedül elhívtam sógornőmet is Rékával,mert olyan jól jönne egy ilyen csak anya-gyerek program.Igent mondtak és ma délelőtt át is ruccantunk erre a műsorra,ami sajna a kiírtnál 1 órával később kezdődött,de sebaj addig megnéztük a kis repülőket,mert a Hajdúszoboszói reptéren rendezték meg az "Örömnapot".....tehát végignézegettük a repcsiket és még egybe bele is ülhettek,nagyon örültek.Izgatottan vártuk a zenekart mert én még sosem hallottam róluk....azután elkezdődött és teljesen jónak találtam a zenéjüket és ahogy bevonták a gyerekeket a műsorukba...nagyon szinpatikusak voltak és nem mellesleg a két lúrkó is örömmel hallgatta és tapsolta meg őket.:) A kis koncert után alkotó sarkot nyitottak meg,ahol ragasztottunk és szórós képeket készítettünk,majd lufit hajtogatott nekik Bözse bohóc (ami sajnos nem érte meg a hazajövetelt) és a végén megvásároltam Mono Manótól a Szia című lemezüket.Nagyon jól éreztük magunkat,remélem még lesz szerencsénk találkozni velük!Itthon az első dolgom volt,hogy betegyem a cd-t mert Atis szó szerint hisztizett érte,ha nem hallgattuk. :-))  Egy szomorú dolog volt csak,hogy nem vittem pót elemet a fényképezőgéphez és biztos ,hogy most merült le....miért is ne a telefon lemerült,így sajnos nem örökítettem meg ezeket a pillanatokat,de sógornőm valamennyit tudott fényképezni a telefonjával,így ha meglesznek teszek fel egy párat.
Addig is egy kép róluk,ha valaki nem tudná kik ők. :-)
Mono Mano zenekar




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése