2013. március 27., szerda

Régi vágyam..

... egy horgolt takaró az ágyunkra.Rengetegszer beleakartam kezdeni,de valahogy mindig elvetettem az ötletet,így ez nem történt meg.Igaz a mostani ágyunk nem igazán érdemelne meg egy csodás takarót nem a legszebb már rég kiakarjuk cserélni,de még ez sem történt meg.De úgy néz ki jövőre ez is megtörténik,teljesülhet a vágyam egy csodás fenyőágyat szeretnék.De  addig is marad a ronda franciaágy amit még szétugrálhat a  kicsi fiam,ugyan is ez a kedvenc időtöltése ha az ágyunkon van,ugrál és ugrál!Az ágytakaróra vissza térve én a frászt kapnám,ha azon ugrálna...na ez is vissza tartott attól,hogy belefogjak az elkezdésébe.Most jött el az ideje,ugyanis,hogy megszületett Léna már ketten vannak,de viszont egy kis szoba van amiben most Atis az úr ,így Lénámnak nincs szobája.Ezért arra a döntésre jutottunk,hogy amíg nem lesz ház bővítés(na az lesz még soká),addig egy szobába lesznek.A kicsibe nem férnek,így szobát cserélünk és ők ketten a nagy szobába költöznek át,mi pedig a kicsi szobába.Ami remélhetőleg csak a miénk lesz és a mostaninál jóval csinosabb,barátságosabb,hangulatosabb szobát sikerül majd kialakítanunk,kialakítanom.:-) Nagyon várom már.Tele szeretném rakni az ágyunkat horgolt párnákkal és egy szép nagy horgolt takarót terveztem az ágyra.vagyis tervezek.Még nem döntöttem el milyen blokkból legyen,annyi csodaszép van,hogy nem tudok választani.Kezdésnek nem akarom nagyon bonyolítani a színeket sem,egyszerűt szeretnék bézs -fehér színben gondolkodom.Ma találtam egy blokkot ami nagyon megtetszett és meghorgolva is tetszik.lehet ennél a blokknál maradok,de még készítek egy-kettőt,hogy legyen miből dönteni.Fonal :Alize Cotton gold (67) szín
Íme az első blokk,miből már kettőt is horgoltam.a könyvben amiből horgoltam (Horgolás a patchwork jegyébe) színes a takaró,de én nem szeretnék most ilyen színeset.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése