2013. március 21., csütörtök

Tavaszi ajtó koszorúm

A cseppnyi szabad időmbe őt is sikerült időben elkészítenem.A felével már rég elkészültem csak a virágok és tojás nem volt kész.Elképzelésem sem volt milyen legyen,csak össze akartam kötni a tavasz és a húsvét témát.A nagy nyuszit egy régebbi Praktika újságban találtam,amit én megfelelő szerszámok hiányában nem tudtam életre kelteni,így a sógorom segítségét kértem(ő asztalos),hogy legyen szíves nekem kivágni rétegelt lemezből nyuszót.Aztán én kifestegettem és félretettem.A koszorú alapot is mindig én készítem szőlő venyigéből,most egy kicsit csálé lett,de sebaj megteszi. :-)
Virágnak a nárciszt választottam,aminek a mintáját ITT találtam.Nagyon egyszerű,gyors és szép kis nárcisz.
Egy nagy tojás került még rá amit a tegnapi fonalvásárlásomból származó különleges fonalból horgoltam.
Azt gondolom ennyi most pont elég rá,nem akartam túlzsúfolni sok mindennel.Még egy kis szalag masni és máris kész az én ideális tavaszi koszorúm. :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése