2013. március 15., péntek

Tojás kép

Egy órás tojás készítettünk az én fiacskámmal.Ez a kép is elég egyszerű és gyorsan haladós egy 4 éves fiú számára,aki nem nagyon szeret egy helyben ülni és akár fél óránál többet szöszmötölni valamivel.Mostanában  kezdek rájönni,hogy nem egyszerű olyan kreatív  tevékenységet kitalálni ami le is foglalja és örömét leli benne.
DE  most találtam olyat,ez a kép. :-)
Egy üres vászonképre rajzoltam egy nagy tojást,neki az volt a feladata,hogy ragasztózza be és a horgolásaimból megmaradt fonalvégeket jól nyomkodja bele,ahogy ő szeretné.Ez ugye nem nagy munka.Aztán jött az én feladatom,hogy ragasztópisztollyal körberagasztottam különböző színű,méretű gombokkal.Plusz még egy pillangó is került a sarokba.
Íme ami Húsvéti tojás képünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése