2011. június 25., szombat

Évzáró

Istenem,de telik az idő,hiszen az én pici Babukámból(Atis) ,nagy fiúcska lett!Legalábbis nekem már ő nagy fiúcska!:)Július 7.-én tölti a 3. élet évét,és ma volt az első évzárónk,ami nagyon furcsa volt számomra sőt még az első szülői értekezlet!!:)  Mi nem járunk bölcsődébe,hanem hál Istennek a mi kis városunkban is megnyitotta kapuit a családi napközi,pontosabban az Angyalkert Gyerekház és Családi napközi,ahol kis létszámban tanítják csemetéinket szakképzett óvónénik.Mi nagyon  szeretünk ide járni,mert roppant családias a légkör,rugalmasak és mindenben tudnak segíteni és persze a kis létszámnak köszönhetően jobban tudnak egyenként is akár foglalkozni a lurkókkal.Röviden ennyi a mi kis "ovink"-ról.Tehát ma volt az évzáró,amin roppant ügyesek voltak,nem kell nagy dologra gondolni kb. 15 perc volt az egész műsor amin verseket ,mondókákat mondtak közösen.Az én lurkóm is ügyi volt a végén......,mert az elejét végig unta,versikélés helyett előtérbe hozta az arc mimikát,ami abból állt,hogy mindenféle arcot vágott a szülők előtt.......Mi persze nagyon jót szórakosztunk rajta Apával és mamáékkal!!Ez az én fiacskám,ülve alig mondott valamit és amikor felállva mondtak 2 mozgós mondókát,na ott aztán beindult,mozgott rendesen az  biztos..:D:D.Neki ez a fontos,mozogni és mozogni,de nem bánom!
Összességében nagyon jó volt az első évzárónk.Az óvónénik örültek az ajándéknak amit 2 nap alatt szereztünk,be a csoport nevében,mert ugyebár mi szülők teljesen elfelejtkeztünk erről a roppant fontos gesztusról,de megoldottuk!Icu (óvónő),nagyon meg is hatódott,még sírásba is fogott,nagyon tetszett neki.Azt el is felejtettem mondani,hogy mi vagyunk az "ovi" alapít kövei,mi vagyunk az elsők akik ide járnak és páran már jövőre nem is jönnek,mert nagy oviba mennek.

Az évzáró után még pár kép a kis csoportról,szülőkkel és jöttem haza főzni!:)
Sajnos képek nem lettek talán 1-2,mert inkább kameráztam,de pótolom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése