2011. június 22., szerda

Virágbolygó

...igen,ez minden álmom,egy virágbolygón élni a kis családommal,és egész nap hímezgetni és virágok közt csücsülni!!:)  Na,de térjünk vissza a Földre,mert ez csak álom marad,és hát a férjecském sem nagyon örülne az ötletnek.:)) Pedig ha.......!!! Az biztos,hogy virágbolygóra nem költözünk,de itthon az udvarunkban,még kialakíthatók több kis kertecskét,a férjem nagy örömére.Nem arról van szó,hogy utálja a virágokat és látni sem akar egyet sem,csak arról,hogy legyen egy -két virág,meg fa aztán a több fű,neki ez tetszik!Szerinte káoszba torkollik a  virágoskertem,pedig nem,csak az a baj,hogy sok virág kis helyen,és ugye azok sem nőnek szög egyenesen,Nem??Egyik borul a másikra,de szerintem így szép,látványos:) Én mondtam neki:"Szívem,a megoldás egy nagyobb kert rész a virágaimnak!",de láttam nem tetszett neki az ötlet!Mostanában,amúgy is mintha bomba  robbant volna az udvarban,mert elkezdtük átrendezni,mert az első udvarba már nem fér el sok minden!A nagy átrendezés,arról szól,hogy a kaput,ami elválasztja az első udvart a hátsótól,hátrébb tesszük,Dalmus  kutyát hátra költöztetjük és marad egy óriási terület,amin elfér kényelmesen a medence,a gyermekem játszótere,és a borácsozó hely!De ezt majd részletesen leírom,és képeket is mutatok,hogy állunk.  A virágokról,annyit,hogy jöhet bármilyen,bármennyi a házunkhoz,én biztos találok neki helyet!!Egyszerűen imádom őket!!Kilépek a kertbe és látom a sok szép színesen nyíló virágokat,és az ember hangulata is egyből más lesz,persze pozitív irányba.Sosem elég  belőlük......,bárcsak egész évben élvezhetnénk a virágok illatát és maga a látványt amit nyújtanak.:)
Nekem is van egy pár virágom,sajnos nem olyan sok amennyit szeretnék,de ezeket minden nap gondozom és gyönyörködök bennük! Folyamatosan be szeretném,nektek mutatni őket,fotóval esetleg leírással!Nem vagyok kertész így nagy ötleteket nem tudok adni,de tapasztalataimat le tudom írni.
Ma reggel egy pár képet készítettem,hogy ide felrakjam és meg mutassam nektek.



Ő a tegnapi szerzeményem a piacról.Nagyon megtetszett,habár mondta az eladó a nevét,de sajnos nem jegyeztem meg,csak,hogy szép nagyra nő.Még ültetésre vár,nem találtam még neki megfelelő helyet.a nevét is meg kellene keresni.Szép kis bokor lesz,tele apró,sárga virágokkal!!



Ezt az egyetlen,gyönyörű rózsát már 2 éve,hogy vettem.Annyira csodálatos a színe,hogy nem tudok betelni vele!!Minden évben sok virággal ajándékoz meg,pedig nem kap tápoldatot nem vegyszerezem,ennek ellenére szépen fejlődik.és egy levéltetű nincs rajta.Mivel ez az egyetlen rózsám,szándékomban áll még többet vásárolni,és már tudom is hová fogom őket ültetni.A páromnak már fel is vázoltam a tervet és láss csodát bele is egyezett!!Hihetetlen!!!:D

Erről a sásliliomról,mit is mondjak.  Talán annyit,hogy 3 év után most látom először szépséges virágzatát és annak színét.Tegnap este láttam meg locsolás közben,és le voltam nyűgözve,hogy kivirágzott!Azt hittem sosem fog kinyitni.Igen,3 éve ültettem,ezt a Bäkker-től rendelt hagymát!Azóta se semmit nem rendeltem tőlük,mert nem nagyon maradtak meg a hagymák,elrohadtak és amúgy is egy vagyonba kerülnek náluk a növények!Inkább a Sieberz-től ,az itt vásárolt növényeim mind egytől- egyig megmaradtak.


És az utolsó kép mára.A kaktuszom is bebimbósodott.A kaktuszok is a gyengéim,de mostanában,valami baj ért párat,és le vagyok lombozódva.De talán helyre jönnek,ha nem akkor sajna kuka és vigasztalás képen veszek helyettük másikat.


Jaj,még el nem felejtem,ha valakinek tetszenek a sásliliomok,akkor látogassatok el ide.......én ott leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése