2011. június 21., kedd

Sütemények

Az egyik érdeklődési köröm a főzés,sütés!!Nem vagyok egy konyha tündér,de azért megbírkózom,mindennel amit el akarok készíteni.:)Én főzök,sütők a család többi tagja pedig az utolsó morzsáig megeszi!!Már ha a kedvükre való.:) A mai napra ígértem nekik két sütit!!Jobban mondva csak egyet akartam megsütni,de le volt értékelve  a CBA-ban a dió,így ha már neki látok sütni,ne csak egy fajtát tegyek az asztalra! Szombaton hivatalosak voltunk egy családi ballagásra,és ott ettem egy nagyon finom sütit aminek a nevét később elárulták!!Ez volt  a Dunahullám,amiről már hallottam és láttam is,de még sosem csináltam meg!!!:)
Mit is mondjak nagyon ízlett ,mert sógor nőmmel Tündivel és lányával Zsanettel hatalmas adagot megettünk(kellett ez nekem torna előtt?).Az én férjecském nem evett egyet sem ezért megígértem,hogy megsütöm neki valamelyik nap.Ez lett a mai nap,plusz egy sütivel,aminek a neve Habos-diós szelet.
Ez a dunahullám fázis..
A Dunahullám receptjét a Szederliget oldalán találtam,és azt késztettem el!Valamiért ne olyannak sikerült,mint a képen,nála,de sebaj,ízre finom volt és el is kopott hamar!Az én kicsi gyerkőcöm is segítkezett benne,ezért lett olyan finom!! :) A diós süti,nagyon szép lett külalakra,látványra,és meg kell mondjam ízre is,habár egy kicsit édesnek találtuk.Mutatom a képeket.

...még ez is.


És ő lenne a Habos-diós szelet
Roppant egyszerű elkészíteni!!!Ha valaki szeretné a receptet szívesen leírom!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése