2011. június 26., vasárnap

Kavicsnyomda és más....

Tegnap d.u.-án,egy kicsit próbáltam lefoglalni  Atist,valamivel,mert tudni kell,hogy mostanában nem nagyon akar egyedül alkotni,babrálni semmivel!Én nem tudom mi lelte ezt a gyereket,hisztizik mindenért,egyedül nem tud játszani az  udvaron,ha lábamat beteszem a házba,már ordít,hogy ne hagyjam kint egyedül és rohan be utánam!!Na,biztos ilyen időszakát éli,majd el múlik,mint miden rigolyája ami eddig volt.REMÉLEM!!!:DD

Alvás után kijött a kertbe,szigorúan csak az apjával,ne hogy egyedül jöjjön már ki,mert még ellopják....:)Előtte én labdákat,wc papír gurigákat,újságokat,fa darabokat és játékokat helyeztem szanaszét az udvaron,neki pedig ki kellett válogatni papírt,fát,labdákat,játékot!Tudom,hogy egyszerű játék,de neki nagyon tetszett,főleg azért ,mert kint volt a szabadba és így alvás után egy kicsit fel is élénkítette!El is válogatott egy 10 percig.:)


Aztán,hogy még egy kicsit foglalkozzon mással,mint a traktorozással,mondtam,neki,hogy gyűjtsünk kavicsot az udvaron......ebből van bőven,főleg mióta jött az udvarba 2 nagy adag föld,hogy egy szintbe hozzuk az udvart,ez rengeteg kavicsot is hozott magával,ezért kell még föld,de tisztább,mert jövőre a fűnyíró tönkre megy ennyi kavicstól!!:) Gyűjtött is szorgalmasan,megmosattam vele,had legyen egy kis pancsolás is benne,addig hoztam neki festéket és egy nagy hatalmas kartont és már lehetett is kavics nyomdázni,vagy amit akart!!

Kora este,még lejött velem a kertbe,megnézni,mit lehet leszedni.Segített fehér paszulyt és uborkát is szedni.Egy pár kép  a kertről és ami benne található.:)


Ezek a kinti játékok jobban felkeltették az érdeklődését,így biztos sok mindent fogunk kint játszani.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése