2011. június 29., szerda

Madártej.......

Egy kis szösszenet a tegnapi naphoz!Madártejet főztem ebéd után.Babusom önként rohant a konyhába,mert szeretett volna segíteni.Felültette a "munka felületre" és elkezdtük,tojást számolt és a fehérjét ügyesen fel is verte keményre.Egyszer megszólal:"Anya,ezt a madaraknak csináljuk??"-én válaszoltam,hogy nem-"Akkor a madarak hozzák?"-olyan édes volt,úgy kacagtunk rajta,hogy milyen kis kérdések lapulna a kobakjában,hogy kombinálja a dolgokat!:-D
Próbáltam elmagyarázni neki,hogy a Madártejnek,semmi köze a madarakhoz (vagy mégis),de szerintem elgondolkodott magában,hogy akkor miért Madártej?Belelestem volna a fejébe akkor amikor ezen elmélkedett!
Egyáltalán tudja valaki,hogy miért Madártej ennek a finomságnak a neve?.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése