2011. július 2., szombat

Szivárvány

Borzasztó ez az időjárás!Itt nálunk már vagy 4 napja olyan hűvös van,tegnap pl egész nap szakadt az eső és dörgött!!Ezt azért írom,hogy dörgött,mert az én kis Babukám eléggé fél tőle.Tegnap ezért készítettünk egy szivárványt,abba bízva,hogy hamar elmegy a zivatar és helyébe szép napos idő lesz.A szivárvány elkészült,de sajna az időjárás nem változott,egész nap borongós,szürke idő volt,de a szivárvánnyal egy kis színt vittünk a tegnapi napba.A maiba is ez kellene,mert a mai nap is esősen indul.A szivárványhoz kellett kartonpapír.ragasztó,krepp papír,olló és türelem.:)

 
A szivárvány alakját kivágtam egy karton papírból és rárajzoltam a sávokat.
A krepp papírból kis kockákat vágtam,és ezeket ragasztottuk a sávokra.
Ugye minden sávba más színűt!



A végére még csíkokat ragasztottam és már kész is a mi bűvös szivárványunk,ami sajnos nem hozott nekünk szép napos időt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése