2011. július 14., csütörtök

Aszfaltrajzok

Ismét nagy melegek vannak erre mifelénk,a Hortobágy szélén!Ez nem is lenne gond,csak abból a szempontból,hogy van egy 3 éves eleven,meg nem ülő gyerkőcöm,aki nem nagyon akarja megérteni,miért is nem szabad kimenni d.u-án olyan 16:00 óráig:) Mindegy,lekötöm valameddig,aztán szundi és felkelés után mehet is ki olyan 21:00-ig.:)) Tegnap délután is kb. így játszódott le.Én elmentem tornázni,hazajöttem és Atis azt várta,mikor mutatok neki valami újdonságot.Sok kedvem nem volt nagy dolgot játszani ezért rajzoltam neki a betonra utat és azon manőverezett a traktorjaival.:) Egy kis idő után megunta és csak úgy elkezdett rajzolgatni,ami nagyon meglepett,mármint nem az ,hogy rajzolt,hanem amiket rajzolt és hogyan!!!Egy ideje nem rajzoltunk,valamiért nem kötötte le ,ezért nem is gondoltam,hogy ilyen ügyesen rajzol a maga kis tudásával.Rajzolt napocskát,házat,kamiont (táposat),barit,Dalmust és bocit meg persze kockabálát!! Meglepően néztem,hogy azok a csepp kis kezek miket alkotnak a betonra,és ahogyan én megdicsértem ő mindig belendült és rajzolt és csak rajzolt amíg teljesen be nem sötétedett!!Olyan édes volt.:)

És íme a műalkotások!!:)

 Húú,azt hiszem ez egy traktor lenne pótkocsival,de inkább nézek ki belőle egy kis elefántot!
 Ez egy kamion lépcsővel,ablakkal,de inkább teknős békának látszik!!:)Nem??
 Ez lenne a házikó,ablak,ajtó és kémény.

 Bari.
 Ő pedig Dalmus kutyánk,egy dalmata azért a sok petty!!:)
Na,ez vajon mi??Atis egy bocit akart rajzolni,de hangya lett belőle!!:)
Nem tudom más 3 éves miként rajzol,én nem láttam még,esetleg Rékát az uncsi tesóját,de ő nem tud rajzolni,csak irkafirkákat,de én meg voltam lepődve ahogy Atis vezette a krétát és magyarázta mit rajzol éppen!!Ez sokkal érdekesebb volt,mint amit rajzolt,de ezt nem tudom leírni!!Megyek nézek is egy pár gyerek rajzot,ha találok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése