2011. július 27., szerda

Ismét út.... és méhecske

....elég borongós még itt mifelénk az idő,ezért nem nagyon tudunk kimenni,10 percig süt a nap,aztán 10 percig esik az eső.Meglehet tőle őrülni!!!!!
Ezért ezt az autó utat gyártottam Atisnak a csempére,hogy egy ne unatkozzon olyan látványosan!!!:))
Nem tudom,hogy még blogon láttam,de nagyon megtetszett.:)

Ezen az úton elkocsikázott egy darabig,aztán jött Réka az uncsitesója és kérdezte,hogy most festünk?A múltkor,hogy itt töltötte a fél napot akkor festegettünk,ezért kérdezte,nagyon szeret ő is alkotni.
Én most úgy gondoltam,hogy ne fessünk,hanem alkossunk valamit.szavazást indítottam,dinnyét vagy méhecskét készítsünk,ők egyetértően a méhecskére szavaztak.
Ezért neki láttak méhecskét gyártani!!:)

Kell hozzá,-Wc papír guriga
                - sárga,fekete tempera
                 - a szárnyainak sütőpapírt használtunk fehéret
                -2 db mozgó szem
                 -2 kis darab fekete zseniliadrót


 A festés folyamatot lefotóztam,de a többit nem!!A sütőpapírból vágtam ki ovális kört,ezeket egymásra helyeztem és össze nyomtam őket középen,majdnem úgy néz ki mint egy masni,és ráragasztottam a gurigára.Tettem nekik szemeket és csápnak zseniliadrótot ragasztottam.A száj és az orr lemaradt,de így sem néz ki rosszul!



             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése