2011. július 17., vasárnap

Szülinapozás

Az én drágámnak 7.-én volt a szülinapja,de  mi mindig utána a legközelebbi szombaton ünnepeljük,hisz akkor ér rá a család nagy része!!!Azt hittem egy füst alatt megtartjuk a bulit,de sajna ez nem jött össze,mert a család egyik fele nem ért rá,és így 2 szombaton ünnepeltük az én manókámat,akinek fogalma sem volt.hogy miért tart az ő szülinapja 2 hétig és miért kap 3 tortát-tényleg ez milyen jól jött ki,hogy 3 éves és 3 tortát kapott :-).Ugye egyszer meglett a napközibe tartva és itthon kétszer!!Félre ne értsétek,nagyon élvezte,hogy mindenki ellepi ajándékokkal,melyik gyerek ne örülne ennyi tortának,ajándéknak!!:)) Csak valahogy nekem esett nehezemre ezekbe a nagy melegekbe sütni,főzni!!!Nem kell ragozni,hogy milyen fonnyadt állapotban voltam a főzések után,kint 38 fok,bent biztos volt vagy 48!!!:)) De túléltem mind a 2 hétvégét,mindenkit megetettem,megitattam és a nap végére jóleső érzéssel hajtottam a fejecskémet a párnára(altatni nem kellett).Megérte minden meleg,fáradság,mert láttam Atison az örömöt,hogy milyen boldog és ,hogy ez mindet neki csináltuk.Szerintem minden hétvégét el tudna így viselni!!!:)

 Ez egy vonat torta lenne,amit én készítettem,de nem sikerült valami szépen,de az mondta Atis:"Anya,jó ez!!!":))
 Kereszt anyuékkal és Lajos bácsival!!A kombájnos tortának is nagyon-nagyon örült!!:))(őt nem én készítettem,rendelve volt!!!)
Álmai John Derr-jával száguldozik!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése