2011. július 21., csütörtök

Fiús ügy :)

Nem mostanában izgultam ennyire,mint ma délelőtt,ugyan is jelenésünk volt a DE.Gyermek sebészetén.:(
Nagyon nem vártam,pedig tudtam,hogy nem súlyos az esetünk,orvosolható,de ki szeret ilyen helyre járni és látni a gyerekét "szenvedni",ezzel szerintem minden édes anya így van!!!
A problémánk fitymaszűkület volt,azért írom,hogy volt,mert remélhetőleg a mai nap után megszűnik ez a panasz.
Tavaly már 2 szer voltunk sebészeten vele,de csak elocom kenőcsöt kaptunk és fittymatoelettet írt elő Dr.nő,vagyis fürdés közben húzogatni kellett a fitymát,ami az elocom kenőcs hatására elvékonyodott és így könnyebben oldódott volna fel a letapadás.  Sajnos ezzel nem jártunk sikerrel,habár szépen elvékonyodott a fityma bőre,de miután elhagytuk a kenőcsöt visszatapadt.Lassan következett a 3 éves vizsgálat a védőnőknél és a gyerekorvosnál,és amikor jött Niki védőnő a papírral,hogy mikor menjünk,elkezdtünk beszélni  a panaszunkról.Ő szépen elkezdte mondani,hogy mire számítsak,megnézte Atisom fütyiét,és hát mondta,hogy ez sejtes letapadás, Na de mi az?-kérdezem,amúgy pontosan nem is tudom mit mondott,de azt tudom,hogy nem olyan vészes minta amikor olyan szűkület van,hogy körül keljen metélni a kisfiúkat.Ez valamennyire megnyugtatott,de mondta,hogy a sebészeten elérzéstelenítik és valami szondával körbe feszítik a bőrt (vagy valami ilyesmi) és ez 3 napig nagyon fog neki fájni.Mit is mondjak piszkosul megnyugtatott,de úgy voltam vele,hogy majd Dr. nő véleményét is meghallgatom.El is jött a vizsgálat ideje megnézte manóka fütyijét,és ő is mondta,hogy 2 lehetőség van vagy kenegetem 2 hétig aztán megnézi és ha úgy látja,hogy még nem jó ismét 2 hétig kenegetem és aztán sebészet,vagy egyből megyünk a sebészetre és beavatkozással feloldják a szűkületet!!Nem nagyon gondolkodtam rajta,hogy mit is cselekedjünk,mert már 2 szer kenegettük,húzogattuk és mégsem javult,ezért mondtam is Dr.nőnek,hogy legyünk túl rajta,mert csak kínlódás az egész!!
Beutaló és irány a sebészet!Ja,azt elfelejtettem mondani,hogy azért sürgettek ezzel a döntéssel,mert már egy 3 éves kisfiúknak meg szokott oldódni ez a probléma,egy szóval ideje már,hogy ez a fütyi rendesen működjön!!:))  Mára volt időpontunk a sebészetre és reggel igen csak egy kis gombóccal a gyomromba indultam el.Vajon mit fognak csinálni?Hogy fogja tűrni?Nagyon fog sírni??Óvatosan csinálják? és ehhez hasonló kérdések jártak a fejemben!!

Jajj,sorra kerültünk!!!Nagyon izgultam!!!Ahogy beléptünk egy roppant aranyos,vicces,eszméletlenül szimpatikus,fiatal(kb.annyi idős lehetett mint én) Dr.néni üdvözölt minket.Annyira meg voltam lepődve,hogy minden félelmem el szállt.
Ritkán találkozom ilyen Dr.nővel,mert teljesen szépen,óvatosan vizsgálta meg Atist és szerintem a gyerek is megnyugodott ahogy rá mosolygott  és beszélt hozzá,habár nem félős Atisom,teljesen jól visel minden ilyen vizsgálatot!!!:))Először kent rá valami kenőcsöt ami lezsibbasztotta,fél óra kellett mire hatott teljesen,aztán nem tudom mit csinált mert nem volt szívem végig nézni,mit művel a drágám becses testrészével,inkább a fejénél álltunk,az apja lefogta a kezét az asszisztens a lábát és beszélgetéssel tereltük el a figyelmét.Nem telt el 10 perc és kész is volt,csak a végére érezte Atis,hogy fáj,mert akkor is kent rá valami kenőcsöt és az csípte a sebet!!!:(  kérdeztem dr,nőt,hogy mégis mivel csinálta,de mondta,hogy a kezével,szépen óvatosan hátra fektette a bőrt.Sírt egy kicsit és haza fele is emlegette,hogy fáj neki a kukija,de itthon már nem is mondta,azt várom,hogy pisiljen,mert lehet csípni fogja neki.Este fürdetés után fel kell neki húzni és kamilla teával áttörölni,ezt 3- 4 napon keresztül,Nagyon remélem,hogy vasárnapra már semmi baja nem lesz!!!!!


Összességében,teljesen jól ment minden és ennek nagyon örülök!!!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése