2013. június 4., kedd

Amikor

...megláttam EZT tudtam,hogy el kell készítenem.De nem magamnak ám,hanem egy kicsit kisebb nőszemélynek méghozzá Lénámnak.Magamnak is szeretném meghorgolni,de most ez kivitelezhetetlenek tűnik.Lénára pedig pikk-pakk elkészíthető,hoszen neki nem kell napogig horgolni ezt a bolerót.Imádom,hogy gyorsan meg van és látványos ruhadarabja lett a kislánykámnak.
Az én négyzetemnek az oldalai 50 cm-esekLehet lehetett volna egy kicsit nagbb,de akkor nagy bő lett volna a kicsi hátán.100% pamutból horgoltam,mainek lehet nincs olyan lágy esése,mint egy vékonyabb akril fonalnak,mert a pmuttól merevebb.Nekem legalábbis.Biztos készítek egyet másik fonalból is,már csak kíváncsiságból is,hogy attól milyen lesz a boleró esése.Most iylen lett.Nekem így is tetszik benne mini Léna! :-) az elejét nem tudtam jól lefotózni,mert izget- mozgott benne.






2 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy megcsináltad a pici-lánynak! :)
    Arra gondoltam, ha kinövi, csak hozzá kell horgolni egy-két kört. :)
    Üdv! Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Igen,nagyon megtetszett,muszály volt meghorgolnom!!Bizony,egész sokáig hordhathatja így toldottan!:-) Köszönöm az ötletet. :-)

    VálaszTörlés