2013. június 27., csütörtök

Meggyes-gesztenyés muffin

Egy ismerősünktől kaptunk egy kisebb láda meggyet,aminek örültem.Örültem,mert nekünk nincs meggyfánk,(vagy is van csak még kicsi és nem sok meggyszemet tudunk róla leszedni),de sok meggyünk már van,így hogy kaptunk.De mit is kezdjek én ennyi meggyel??Tettem fel magamnak a kérdést.Lefagyasztani nem tudom,mert már sógornőm az ő meggy készlete felét áthozta az én kis fagyasztómba,így semmi hely nem maradt.Szóval úgy gondoltam,egy jó pár napig még biztos nem romlik meg ebben a jó kis hűvös időbe,így minden nap készítek valami meggyes finomságot friss meggyből.kb. 4-5 napról van szó.Remélem nem lesz meggy undorunk a végén. :-D Kidobni azért nem fogom.
Az első napon készítettem fincsi,hideg meggylevest jó sok meggyel.
Második nap pedig ezt az isteni meggyes muffint.
A receptete ITT találjátok.
Ma még nem tudom milyen meggyes finomsággal rukkolok elő.Még szerencse,hogy nincs nagy hőség így jól esik sütögetni.És tuti,hogy a család az utolsó morzsáig elfogyassza!!


1 megjegyzés:

  1. Én is meggyet magoztam ma d.u.....:))
    Köszi a tippet,jól néz ki a sütike!!

    VálaszTörlés