2013. június 9., vasárnap

Nyári ruci

hipp-hopp.
Az úgy kezdődött,hogy nyári ruhákat mentem vásárolni a mi kis turinkba.Aztán ahogy válogattam magamnak a felsőket,megakadt a szemem egy púder  rózsaszín alapon fehér pöttyös anyagon.Ki is kaptam a ruha kupacból egy ranyos top volt és már tudtam ez kell nekem.Jobban mondva nem is nekem mert egyből egy ruhácska ugrott be róla amit Lénámnak el kell,hogy készítsek.Könnyű,pamut anyagot vettem 150 ft-ért,amiből csini ruha lett az én hercegnőmnek.
A tervem egészen egyszerű  volt.Horgolok egy felső részt a ruhának,majd ebből az anyagból kiszabok egy négyzetet,ami ruha alja lesz és össze varrom a kettőt.Így kapok egy egés ruhát.sokhelyen láttam már ilyen megoldást,most itt volt az alkalom,hogy kipróbáljam.

A ruha felső részének 6db 8*8-as nagyi négyzeteket horgoltam,mert akiscsaj mellbőségének 49cm mértem.
A négyzeteket össze horgoltm,majd az egyik hosszabbik részén sima rövidpálcával mentem végig,amit pedig felülre szántam arra egy kis díszítést tettem,3rövid pálca után pikót horgoltam.
A ruha kötéjét sem bonyolítottam meg,49 láncszemet horgoltm,majd csatlakoztattam a ruha felső részéhez,majd ismét 49 láncszemet horgoltam és csak ekkor vágtam el a cérnét,ezt megismételtem még 3 szor.
Majd következett a ruha alja.Levágtam a top alját,amit  aztán varrógéppel elvarrtam,majd hozzátűztem a horgolt részhez és én kézzel varrtam hozzá.
És hipp-hopp kész is lett a nyári lenge,maxi ruha bab változata.
Akkor szerettem volna fotózni,amikor már önálloan jár az én gyönyvirágom,de nem tudom mikor jön el az az idő,remélem napok kérdése.Most még lusták vagyunk.



















2 megjegyzés:

  1. Már hányszor elképzeltem én is ,hogy ilyen rucit csinálok a kicsi lányomnak....most megint meghoztad a kedvemet hozzá:))Klassz lett a ruha,a lánykád pedig tündéri!:)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá,szerintem roppant mutatós egy darab..már tervben van egy következő is.Olcsó és egyedi!! :-)

    VálaszTörlés